Älskar..älskar inte..



Lyssnar på musik som jag hatälskar! Älskar för att den är så bra, hatar för att den får mig att sakna alla kompisar jag inte längre har den kontakt med som jag önskar att jag hade...

Det jag saknar mest är alla sms som kom i tid och otid, telefonen som ringde för jämnan, motorcykelturer runt om Sthlm, Auditurer när som helst på dygnet i Hudik, fika på Route 66 vid två på natten, nattliga bilturer till ställen jag aldrig förr sett, alla roliga fester och i och med dom all dramatik, filmkvällar lite här och där, nya maträtter jag blev bjuden på och gratis glass på Statoil! Men det jag saknar allra allra mest är några få personer som jag kunde ringa närsomhelst och som alltid förstod vad jag menade när jag berättade saker. Och som jag kunde berätta vad som helst för, absolut vad som helst. Det är tre grabbar som jag tycker så himla mycket om men som jag nästintill aldrig får tag på längre.. Önskar jag fortfarande hade er lika nära som förr!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0