Lagt av



Haft en himla bra dag än så länge! Började dagen med att köra Nellie till dagis och sen blev det frukost med bästa lillebror då han blev kvar här igår pga kaos på vägarna. Efter att han åkte neråt har jag plockat iordning och pyntat klart här medan Alice sover så sött. Snart ska vi åka och hämta Nellie på dagis och sedan köpa julpapper så vi kan börja slå in lite julklappar. Kanske vi kan hämta ut pappas julklapp också, beror lite på hur stor den är..

Har även skickat ett mail till chefen om att jag inte har möjlighet att hoppa in och jobba på just det här jobbet längre när det är så osäkert med tiderna, man vet aldrig om man får åka hem när det är sagt att man ska åka hem. Det finns inga garantier överhuvudtaget och då kan heller inte jag jobba då jag har två små barn hemma. Känns skönt på ett sätt då det mest känts olustigt att åka till jobbet på sistone och det känns jobbigt då jag vet hur svårt dom har med personal där. Men det är inget jag känner att jag kan ta på mig, det är företagets jobb att se till att det finns folk. Jag har varit snäll och ställt upp och jobbat nu fast jag är föräldraledig men det funkar inte längre så nu får dom lösa det på annat sätt... Har hittat ett annat jobb jag tänker söka så jag håller tummarna för det istället. Ett jobb där det är normala arbetstider (inga grispass på 24 timmar) och där man får gå hem när man slutar!!



Kommentarer
Postat av: Theres

Jag ska hålla tummarna för dig gumman!!

2010-11-30 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0