Snöhjärtan



Så kom den, snön, igår när jag jobbade började det ösa ner och när jag skulle hem på natten låg det några centimeter på marken. Första gången jag körde Saaben i snö också men det var ju inga problem, trodde jag inte att det skulle vara heller men jag har ju varit bortskämd med bar mark under tiden vi haft den. När jag kom hem trodde jag i min vildaste fantasi att jag kunde gå upp, däcka i sängen och bara sova men inte då! Nellie bestämde sig för att springa omkring och kom in till oss flera gånger, tillslut orkade jag inte gå tillbaka med henne fler gånger till hennes säng så vi somnade i en hög i våran istället. Gick ju det med än om jag fick ligga som en packad sill med Hans på ena sidan och Nellie på den andra och båda tryckte sig mot mitten där jag låg.. :)

Idag blir nog en bra dag. Alice slumrar på övervåningen, Hans är redan på väg hem, Nellie har kortdag på dagis och sen när alla är hemma och vakna ska vi bara ha det mysigt och pyssla med sånt vi inte hinner med annars. Det första som står på checklistan är snölyktor, Nellie beställde även hjärtan och stjärnor så vi får se hur vi löser det.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0