Fars Dag



Nellie är ju en speciell liten prick hon. Hennes nya favoritfrukost är vaniljyoghurt med flingor och kanel. Och gott verkar det vara med tanke på hur mycket hon sätter i sig! Själv har jag inte testat den blandningen..

Idag är jag bara liiiiite trött. Var själv med tjejerna hela dagen igår då Hans och Peter var till Ramsjö på jakt. Dom kom hem halvåtta på kvällen och åtta började jag jobba. Jag slutade åtta i morse och då hann jag bara hem så drog Hans och Peter till Njutånger eller Enånger, lite osäker nu, på rådjursjakt. Så jag är själv med tjejerna även idag, men idag skulle dom väl inte bli borta lika länge som igår så vi kanske hinner ses lite mer, om vi har tur.. Så nu sitter jag i soffan och hoppas på att dom ska få tag på nåt, vore inte helt fel med lite rådjurskött i frysen också.

I övrigt har det varit en lugn helg. I fredags kväll var Peter och Sandra hit. Vi hängde i soffan, åt pizza och tittade på Jeff Dunham, jag kan ju inte annat än älska Walter och Achmed The Dead Terrorist! Kommer nog aldrig tycka att det blir tråkigt att se på dom...underbart! ;)

Och idag är det Fars Dag så jag sänder ett grattis till Hans, min pappa och min extrapappa, stor kram till er allihopa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0