Xperia & Tomteland



Jag ogillar dom skarpt i vanliga fall, telefonförsäljarna som står i affärerna. Men igår när jag kom till E-center och gick in så var det annorlunda. Jag såg på honom att han tänkte "haffa" mig och av någon anledning lät jag honom göra det och jisses om det blev bra!! Jag ringer billigare, skickar nu gratis sms och fick med mig en sprillans ny telefon hem, kunde inte gått bättre då jag börjat tröttna på den jag har. Xperia X10 Mini Pro - I like it! ;)



Annars rullar det på här. Blev lite ändrade arbetstider för mig i helgen så jag jobbade från 18.00 på lördag till 11.00 på söndag. Var ganska trött när jag kom hem och vi hade en del att göra men det flöt på bra. Först åkte jag och fixade present till en liten kille på Barnens Hus, var sedan in på Ecenter, köpte en ny tröja till Nellie och fick åt mig telefonen här ovan. Efter det snabbade jag mig hem. Då stack Hans iväg för att skjuta in en bössa och sen drog även han till Ecenter för att få en mobil och han fick det precis lika bra som jag då jag sa vem han skulle prata med. Under tiden gjorde jag Nellie fin och slog in paket så när Hans kom tillbaka var det bara för henne att hoppa in i bilen och åka på kalas ute i Mohed. Dom kom hem igen runt halvsex och då var det bara in med Nellie så Hans fick dra iväg igen då han skulle på möte klockan sex. Lite smått hektisk dag, i alla fall för Hans, men det var en bra dag. Mamma kom och hälsade på en sväng hon med och det är alltid roligt att få prata av sig lite med henne. Fick även veta en sak på kvällen som gjorde mig glad så jag håller tummarna för dig!!! :)

Och alldeles nyss har jag bokat resa till Tomteland! Resan blir av och det blir kanske den mest spännande och helt klart den dyraste julklappen våra flickor får i år. Alice kommer nog inte bry sig så mycket men tror att Nellie kommer älska det! Hoppas jag i alla fall.. *haha*




Bilder från Tomtelands hemsida




Kommentarer
Postat av: Theres

Jag tror nog att Nellie kommer att gilla tomteland!! :D Så länge hon inte blir rädd för tomten men det finns väl tusen saker att pyssla med där. Och blir nog ganska mysigt för dig å Hans med! :)

2010-11-08 @ 10:59:40
Postat av: christina

jag har haft min x10 i några månader nu , behändig liten tele, jag brukar inte tycka "telefoner" är fina men denna tycker jag om , hälsa.

2010-11-08 @ 18:45:38
Postat av: erika

vad spännande med tomteland! vi var dit i somras & meja tyckte det var spännande med alla tomtar & troll, för att inte nämna häxan :-)



2010-11-12 @ 21:27:43
URL: http://erikabergstrom.hemsida24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0