Julklappar

Jag har skämt bort mig själv med en julklapp till mig själv, tre veckor för tidigt. Men ibland så måste man bara.. =) Jag har beställt en ny kamera och nu sitter jag bara och väntar på att den ska komma till mig nångång. Hoppas verkligen att den kommer imorron så jag kan inviga den i helgen, det vore så skojigt! Och i och med att jag skaffar en ny kamera så säljer jag min gamla så är nån intresserad är det bara att hojta till. En digital systemkamera av märket Canon. Och den blir inte så hutlöst dyr.. ;oP

Och när vi ändå är inne på julklappar så har vi alla klara utom en, samma person som alltid. Att vissa ska vara så himla svåra att fixa julklapp till. Inte blir det lättare av att man inte har nån riktig koll på personen i fråga heller. Men men det löser sig, det gör det alltid.. =) Annars så är det ganska lugnt här hemma. Vår hund blev opererad för nio dagar sen så man har varit väldigt låst hemma ett tag nu. Men imorron äter han sista medicinen och då ska det bokas tid så stygnen kan tas bort och efter det blir det sig lite mera likt här hemma igen. Man kan åtminstone ut och ta promenader då, nu har han bara fått vara ute på tomten i 5-10 minuter åt gången, himla tråkigt både för oss och honom.

Var på arbetsförmedlingen idag också för att göra en ny handlingsplan, snacka om bortkastad tid! Vore väl bättre om man bara kunde ringa in till dom så dom kan kolla av med en hur det ligger till med jobb och allt. Varför ska man åka dit, sitta där och svara på frågor som lika gärna kan besvaras via telefon?? Himla trist är det att sitta där också.. Fast nu slipper jag dom fram till februari i alla fall och det är ju jäkligt skönt! ;o)

Hoppas alla har det bra i decemberrusket! Snart är det dax för Fringe!

Ses & Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0