Happy happy

Känner mig så himla uppåt just nu! Har precis suttit och pratat med en person som tycker väldigt mycket lika som jag. Vi har ungefär lika värderingar, samma tycke och smak om saker och ting, gemensamma intressen och så förstår vi varann sådär onaturligt bra ibland.. Även fast man känner att man inte riktigt lyckas förklara sig så förstår han precis vad jag menar i alla fall! Vilket är så oerhört bra, speciellt när orden sviker en.. ;o) Hoppas du vet hur mycket jag tycker om dig som vän! =)

En annan sak som gjort mig uppåt är att en annan vän tänker försöka komma hit i januari.. Min lilla Piglet, fan va skoj! =D Men nu ska jag ner och äta nygjord chokladkola! Yum yum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0