Liten sammanfattning



Ännu en gång längesen jag skrev men jag hinner inte riktigt med som jag själv vill. Har haft en skön dag idag. Kom hem från jobbet strax efter åtta och väckte hela huset.. =) Då var det frukost och sen lek hela förmiddan som gällde. Hans stack iväg till gymmet och när han kom hem var jag iväg en sväng för att göra en liten koll. Sen var det dax för middagsluren och det slutade med att vi alla fyra låg och sov middag..*haha* Men det var hur skönt som helst! Och nu på kvällen bjöd vi över syster på mat så hon fick lasagne med sallad och efter det en efterrätt a la Per Morberg, supergott! ;-P



Annars är det lugnt här, jag är långledig i nio dagar nu och det kunde inte vara bättre. Är så jäkla trött och orkar inte jobba just nu, vill bara vara hemma. Men bara för att man är ledig så är inte dagarna tomma.. =) Imorron ska jag fika med min underbara lilla Petra. På lördag är det premiär för babysimmet igen och på lördag kväll drar vi till Ramsjö för Hans ska jaga på söndag. Och på måndag morgon börjar Nellie sin inskolning på förskolan, det blir intressant!



Här kommer lite bilder från vår mysiga lördag förra helgen,
som vi spenderade tillsammans med tant Anna, mormor och hundarna.
Var så underbart väder så vi blev ute hela dan!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0