En veckas händelser



I fredags var jag och åt lunch tillsammans med en vän, det blev thai och det smakade underbart! Som alltid! =) Vi hade det väldigt roligt och pratade om både det ena och det andra och jag tror till och med att jag lyckades chocka henne lite, och hon är inte lättchockad denna lilla dam inte.,. ;-) Tyvärr ses vi alldeles för sällan och nu kommer det bli ännu längre mellan gångerna då hon flyttat till Skara för att plugga i några år. Tur att det finns internet och mobiler så man kan hålla kontakten bra men du kommer ändå bli saknad lilla Tezz.. =)



Fredag kväll sedan drog jag och lillasyster ner på stan för att kolla av läget lite. Det var ju Strömmingsleken och det kändes som att man ville ner och se om det var någon man kände ute iaf. Men det var det inte! *haha* Vi satt och lyssnade på Style en stund, vandrade runt området och sen gick vi till Gradin en snabbis innan vi åkte hem igen.

Mitt lilla troll till syster när vi lyssnar på Style 



På söndag så bar det av till Iggesund. Nellies kusin Meja hade 2-årskalas så då var vi där, fikade, lekte och hade det skönt i solen i nån timme. Meja fick en jeansklänning i present av oss och den verkade gå hem.. =)

Födelsedagsbarnet i knä på morfar

Nellie som hittat filten med leksaker =)



Annat som hänt är att Nellie börjat skolas in på föskolan och det går jättebra. Hon bryr sig inte alls när vi får lämna henne och gå därifrån ett tag och igår sov hon middag där för första gången och det hade också gått riktigt bra..=)Fröknarna säger saker som att det verkar som att hon skulle gått där i flera år, att hon skiner som en sol och äter som en häst. Så det låter ju strålande! =)

Igår var vi ute på sista långa svängen med motorcykeln också. Det blev en lång sväng och jag var väldigt trött i kroppen när vi kom hem igen men det var det värt med tanke på att jag inte har en aning om när jag kommer åka nästa gång igen. Jon höll även på att skrämma livet ur oss då vi plötsligt märkte att han inte var bakom oss längre. Vi stannade och väntade på att han skulle komma ikapp men han kom inte så då vände vi och började leta efter honom då vi var övertygade om att han åkt av någonstans. Men som tur var så hade han bara stannat för att pinka.. *haha* Men han hann skrämma upp oss rejält innan vi såg honom.. illa illa!



Kommentarer
Postat av: erika

Hejhej



Det finns en utmaning till dej hos mej :-)

kramkram

2009-09-06 @ 15:34:34
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: erika

Jag glömde ju att skriva att du gärna får kopiera bilden från min sida & lägga in den på din egen samt att skicka vidare utmaningen till fem av dina vänner :-) jag är orutinerad vad det gäller utmaningar :-D



Ha d gött

2009-09-06 @ 21:11:31
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0