Gävle

Var fram och tillbaka till Gävle en sväng idag, Zeke hade återbesök hos sjukgymnasten på Gefles Hund-och Kattpraktik. Allt såg jättebra ut med honom , han rörde sig som han skulle, han hade fått tillbaka mera muskler och knät låg kanonfint sen operationen. Så det var ju riktigt skönt att höra! Nu är det bara stiften som ska tas ur benet på honom och sen ska vi förhoppningsvis inte behöva åka dit nåt mer. Inte för att jag har något emot stället, dom absolut bästa veterinärer jag har träffat jobbar där, men det blir dyrt att åka fram och tillbaka. Men blir det något mera fel på Zeke någon gång i framtiden så kommer jag åka dit direkt. För här i stan hittade dom inget fel alls på honom och chansade på muskelinflammation och i Bollnäs sa dom att det var fel på det riktiga friska benet. Men när vi kom till Gävle så hann vi bara vara där i kanske 5-10 minuter innan dom visste vad som var fel så hädanefter är det Gävle som gäller!

Och ett stort tack till mormor som följde med mig idag!
Lite trassligt att åka 8 mil tur och retur själv med hund och en liten 10 månaders brud i baksätet... =)



I övrigt så lunkar det på här hemma. Letar jobb för fullt men det är fan inte lätt att hitta jobb häromkring och ännu mindre att hitta jobb som man kanske faktiskt skulle vilja ha och trivas med. Har i all fall hittat tre olika jobb som fotograf som jag ska söka så håll tummarna för mig att jag får något av dessa! Inte exakt den slags foto jag vill jobba med i framtiden men man måste ju börja nånstans så kan man klättra vidare sen.. Och klättra det ska jag fanimej göra! ;-)



Sing out, sing out
Your voice is all you have
Sing out Sing out
Sing out, Sing out
I know you will
Sing out, sing out
Sing out, sing out
It's up to you
Sing out, sing out



Nu är det kebab med bröd på väg hem till mig så det är väl bäst att jag ger mig.. ;-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0