Look out the window


Har precis suttit och kollat igenom denna månads räkningar och blev otroligt lättad. Det var inte alls så illa som jag först trodde så det känns underbart! Så det blir helt klart thai när vi åker till Gävle lillschwess! ;-) Och om man har tur kanske kanske ett par nya snygga jeans, har ju ett par som jag redan varit och suktat efter..

Har varit på kalas idag, Micke fyller år så vi var dit och fikade och åt jättegod tårta! Mums! =P Sen blev det som vanligt att killarna hamnade framför tv:n och vi tjejer framför datorn, men vi hade kul och det är ju huvudsaken.

Gick en promenad med Zeke och Nellie i morse och kom ihåg att ha kameran med mig! Det blev en hel del fina bilder, vissa som jag blev väldigt nöjd med. Och tur var det att jag fotade då också för sen började det snöa på dan och det snöar fortfarande, och det är inte det roligaste att vara ute och fotografera när det vräker ner snö. Får se hur det ser ut imorron, förhoppningsvis har det slutat snö då men snön får gärna ligga kvar så kanske man kan få till nån bra bild då med.. =)


En av dagens bilder som jag fastnade för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0