Tävling


Min syster och jag startade en intern tävling oss emellan för ett tag sedan. Vi skulle se vem som lyckats gå ner mest i vikt till sista januari, och även vem som hade minskat mest i "kroppsvolym" då vi mätt lite olika mått här och där. Det gick segt i början för mig och sen gick det underbart bra ett tag men nu har det gått käpprätt åt helsicke! *haha* Alldeles för mycket mat, godis och annat skräp under jul och nyår m.m som slagit tillbaka nu i efterhand så vi får se hur det här kommer gå, som tur är så är lillasyster lika dålig som mig att låta bli godsaker.. ;-) Men nu den senaste veckan har jag varit väldigt duktig med riktig mat på bra tider och långa promenader genom snön med hund och barnvagn så vi får hoppas att det ger något! Förlorarn måste ju betala priset vi gjort upp om också så det vore ju inte helt fel att vinna.. ;-P

Sen har jag hittat en träningsform som jag tror att jag rent ut sagt skulle älska! Ska ta reda på lite mer om det och om jag verkligen börjar med det så lovar jag att berätta.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0