Liten uppföljning


Idag tog vi oss i kragen och fixade lite här hemma, det är alldeles för lätt att bara slappa och inte göra nånting. Men nu har vi gjort ett ryck i alla fall. Hans fixade till dörrkarmen in till vardagsrummet och jag målade listerna till köket. Så nån av de närmsta dagarna ska vi sätta dit alla golvlister och foder runt dörrar och fönster, och förhoppningsvis kommer pappa i slutet på veckan som kommer och sätter upp taklisterna åt oss...som han lovat.. ;-) 

Vi har fått lite mera press på oss att bli klara med huset nu och eftersom vi fick det bättre rent ekonomiskt denna månad än vad vi trodde så är det bara att köra på. Det vore ju kanon om vi blev helt klara med köket och hallen nere innan tapeterna till trappen och hallen uppe kommer för då kan man bocka av nedervåningen och bara inrikta sig på övervåningen sen. Men vi får se hur det går.. =)



Ryktena som jag pratade om i ett inlägg förut förresten, som handlade om mig och en vän till mig har inte gett nånting. Vi försökte ta reda på hur dom startat eller var men det verkar inte vara någon som vet nånting så.. så var det med det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0