Kilon & centimetrar



Har varit på babysim idag. Där vi har plaskat, sjungit, hoppat och simmat. Nellie har blivit en riktig liten baddare i vattnet och det är himla skojigt! Väl spenderade pengar och lördagförmiddagar.. =) Sen när vi kom hem så var hon så trött så då tog hon sig en riktigt lång tupplur och vi pysslade med annat. Bland annat kom jag på att jag kunde använda Nellies leksaker till mer än att bara roa henne med. Jag la ut en massa byggklossar som är ihåliga undertill och la en hundgodis under varje och sen fick Zeke ha lite spår- och tanketräning. Han kom underfund med hur han skulle göra ganska fort men han verkade ha himla roligt iaf! =) Och det var ju det som var poängen!



Nu var min och syrrans tävling över. Men jag vet inte vem som vunnit än för syrran glömde väga och mäta sig idag så hon ska göra det imorron och sen får vi se. För mig gick det sådär..*haha* Hade gått ner 1,1kg och hade minskat som mest runt midjan..3 cm.. Får väl se om det räcker för att vinna! Inte för att jag kommer ge mig här inte, är inte ens i närheten av den kropp jag egentligen vill ha, den hade jag 2004 (se nedan) och den vill jag ha igen! Vilket jag kanske är för slö för.. ;-)

 

Men jag fick i alla fall höra en rolig sak idag och det är att det kanske kommer finnas ett gym på mammas jobb om ett tag och det vore ju underbart om det blev så för då kan man åka dit och träna, helt gratis dessutom! =D Jaja nog om det, nu måste jag ge mig, ska ner och kolla på Körslaget och heja fram Erik som vinnare, vem annars?! ;-)



Såna här killar fanns minsann inte när jag gick i skolan.. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0