Miss U

Helgen är över och det är tillbaka till det gamla vanliga igen. Det var en alldeles underbart mysig och rolig helg och vi saknar dig redan ska du veta.. =) Men vi satsar väl på mc, grillning och sol och bad till sommaren! ;-)

Mina paket kom idag och det var roligt! Alla kläder, utom en bh och en top, passade alldeles utmärkt. Och det var ju himla skoj eftersom det kan vara väldigt konstig passform på kläder man beställer ibland. Alla gardiner, lampor och mattan jag skickade efter var också med så det blev riktigt fint nu när jag pysslade på och satte upp nytt överallt, lite som ett nytt hus..=) Bara Hans kommer hem sen så ska han få hjälpa mig att fixa det sista så kommer det bli jäkla snyggt sen! Supernöjd!




...vissa dagar saknar jag dig så det gör fysiskt ont...



When we're scared and lonely
We will tell ourselves we're only
Just a word from what we need
But we know that this ain't right



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0