Som ny

Jag har precis haft en personlig genomgång och renovering av mig själv. Då man började året sjuk med feber, halsont och snuva så har man inte kännt sig speciellt pigg och fräsch. Men nu har det gått mot bättringsvägen och då var det dax för en riktig genomgång av sig själv! Så nu har man tagit sig en låååååååååååååååång dusch med schampo, balsam, bodyscrub, duschcreme, rakhyvel och en massa varmt vatten...och efter det hudcreme, ansiktscreme och handcreme så nu känner man sig som ny igen! =) Härligt!


Men även badrumsskåpet och garderoben fick sig en genomgång. Slängde en massa gammalt och trasigt och de hela kläder som jag ändå aldrig mer kommer använda av diverse olika anledningar ska jag generöst nog lämna bort till bättre behövande. Man kan ju lika gärna starta det nya året med en god gärning.. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0