Syster & Jag


Jag sov så himla skönt inatt, vaknade inte en enda gång så man var totalt utvilad på morgonen. Resten av dagen har inte varit lika lugn. Var och hämtade syrran och hennes Zaga mitt på dan och sen gick vi en promenad nere vid havet. Tyvärr har det kommit hemskt med snö här så alla våra promenadvägar var översnöade, men envis som man är så knallade vi på iaf med barnvagn och allt. Vi körde i och för sig fast en gång så vi fick ta Zaga till hjälp för att dra vidare.. =) Bra med lite större hundar ibland, min lilla sprätt hade fullt sjå att ta sig fram själv i snön han. Det blev en relativt lång promenad och vi var ganska trötta när vi kom hem igen, men ingen vila för då skulle vi iväg och handla. Och som vanligt när vi handlar så blir det ju inte bara ett ställe man åker på utan det blev tre! Vilket är ganska lagomt för oss.. ;-)

     


Det blev även prat om en framtida tjejkväll vilket vore skitskoj!
Så är det några tjejer som är partysugna om några veckor är det bara att hojta till!
Hittills verkar vi vara fyra stycken som är på.. =)



Kommentarer
Postat av: erika

Vilken fin bild på Nellie :-) ser ut att ha det skönt där i vagnen!

Hoppas allt är bra med er & att vi ses snart!

kram

2009-01-29 @ 09:51:14
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0