Vinst snart?


Tror jag hittat ett jobb nu, ett extrajobb, och det passar mig bäst för då kan jag jobba lite då och då och ta ut föräldraledighet resten av tiden. Det är definitivt inte drömjobbet på långa vägar men det ger ju lite pengar i alla fall. Och då kanske man äntligen kan få ihop lite så man kan lägga undan en del varje månad, det vore nice.. ;-) Men helst hoppas jag på storvinsten på lotterna vi ska hämta ut idag, det vore ju den verkliga drömmen! Har vunnit småvinster i flera veckor nu som vi löst in till nya lotter så jag har tappat räkningen på hur många vi skrapat.. *haha*


Det är knepigt att man kan sakna något man förlorat..
Även om man aldrig hade det fån början..


Såg en film för några dagar sedan som berörde någonting inom mig.
Den dyker upp i mina tankar hela tiden..
...och jag vet egentligen inte varför...
Visst är det konstigt hur så simpla saker som en film kan ha sådan inverkan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0