It pisses me off



Jag satt och tittade på två olika dokumentärer igår och det jag kom fram till var att jag borde inte ha sett någon av dom. Eller rättare sagt, jag borde inte titta på dokumentärer överhuvudtaget för jag blir så himla förbannad på vissa. Det man får veta av att se sånt är att dom "högsta hönsen" alltid har rätt!! Och när det sen kommer fram hur himla fel dom verkligen har..ja då skyller vi på nån av "arbetarna" istället, kan man bli fegare? Vägra ta ansvar för det men gjort och alla de människor man berövat livet på. Finns inget man kan säga om det egentligen annat än att det är sjukt hur världen styrs.

Och så nästa dokumentär då där man lär en 6-åring att handskas med vapen, vissa som är större än honom själv, och sen tro att han ska förstå den verkliga faran med det. Han är 6!! Det finns ingen 6-åring i världen som verkligen förstår faran med vapen och har riktig respekt för det. Och den andra familjen som var med var ju inte mycket bättre. Enligt dom så vore det säkrare och tryggare i skolan för deras barn om dom fick ha med sig vapen i skolan...

Behöver inte säga mer.. jag borde som sagt inte sitta och titta på dokumentärer.. it pisses me off!



Bättre att hålla sig till komik..
Mina två nya favoriter är Walter och Achmed..underbara härliga små typer!


   




Idag kommer Nasse!!
Lääääängtar.. ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0