Vår lördag

Skriver bara en snabbis nu när killarna sitter och spelar på Xboxen. Har varit en väldigt bra helg hittills! =)
 
Nasse kom hit igår kväll och då hade vi tacokväll framför tv:n. Och idag har vi varit en sväng på stan och till E-Center och hittat saker på rea. Jag hittade två tröjor, hör och häpna, jag som aldrig brukar hitta något. Men en långärmad och en kortärmad tröja rikare är jag nu. Hittade även en body och en klänning till Nellie, jättefint var det! Och Nasse hittade en jättesnygg jacka.

Sen när vi kom hem så fick Nellie paket av Nasse..en keyboard! ;-) Så nu har det och kommer det spelas en hel del kan jag tänka mig. Hon blev helt lyrisk över den.

Men nu måste jag kila ner igen. Köttet ligger i marinad, cheesecaken som Nasse ska fixa till efterrätt står i kylen och det är väl dags att börja på potatisgratängen snart. Kommer bli sååå mumsigt! Yum Yum! =)

Hoppas alla får en finfin lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0