Röriga dagar



Här har det varit och är fortfarande fullt hus. Vår älskade Nasse kom hit i fredags för att sedan stanna på obestämd tid.. =) Tyvärr jobbade jag som vanligt mina 24-timmarspass både lördag och tisdag så jag hann inte träffa honom så mycket som jag egentligen velat, men Nellie och Hans hann se desto mer av honom.. =) Och idag for han tillbaka till Ume.

På söndan blev vårt lilla hus ännu mer belamrat då lillasyster och hennes två dalmatiner flyttade in. Det var ett rent kaos i början med människor och hundar överallt, där den ena lät mer än den andra, men som tur är börjar det äntligen lugna ner sig. Så nu bor syster här på obestämd tid och alla hennes saker finns inpackade i garaget, rummet hon bor i och hemma hos mamma. Så vi får väl se var hon tar vägen sen och när.. =)

Annars så ser jag och Hans fram emot lördag! Då ska Nellie till Iggesund och bo hos morfar och vi ska till Gävle för en heldag med lillebror och hans tjej som sedan avslutas med fest på kvällen, kommer bli så roligt! =) Och det har utlovats Strawberry Daiquiri i mängder så det blir göööööött! ;-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0