Byte av dag



Igår var det tänkt att jag skulle ha en lugn mysig dag med Nellie och inte bry mig i nånting, men icke! Istället ringer dom från jobbet, en tjej är sjuk och någon måste jobba så jag fick vackert lämna bort Nellie till syrran och Zeke till mormor och åka och jobba istället.. Skitkul! Men det positiva med det hela var ju att då slipper jag jobba idag som jag annars skulle ha gjort.. ;-P Men jag hoppas dom lägger ett kol på att hitta vikarier snart så det slipper trassla så fort någon blir sjuk.

* * *

Och ibland finns saker för nära för att man själv ska se dom så tack mamma för tipset!
Att jag inte tänkte på det själv förstår jag bara inte! *haha*

* * *

Jag fick hem sex böcker i tisdags, nu ska det bli läsning av och vädret för det är ju helt rätt nu. Började på en av böckerna samma kväll och den var jättebra så nu när Nellie somnat ska jag krypa upp i sängen och fortsätta på den! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0