Full fart hela dan



Idag skulle egentligen min minsta lillasyster Amanda kommit hit. Hon skulle vara med och se Nellies rutiner då det är tänkt att hon ska vara barnvakt några dagar då jag jobbar, innan Hans går på föräldraledigt i mitten på juli. Men tyvärr blev hon dålig och kunde inte komma. När vi fick meddelande om att hon inte skulle komma så satte vi oss och åt frukost istället för att hoppa in i bilen och åka till tågstation. Och efter frukost packade vi väskan och vagnen och begav oss ner till "vår" lilla badstrand. Där hade vi det himla mysigt. Vi solade, badade, tittade på och vinkade till båtarna och hittade väldigt många intressanta pinnar.. =)
(Bilder från vår mysstund vid havet finns i förra inlägget.)

När vi badat oss trötta gick vi hem igen, fixade en flaska välling och Nellie la sig för middagsluren. Själv kollade jag av lite mail och lite annat smått och gott på datorn och sen gick jag ut och la mig i solen för att bättra på brännan och där blev jag liggande länge då Nellie tog en lång tupplur. Syrran kom förbi en sväng och lånade "valpburen", då hon åker norrut imorgon och hämtar hem lilla Doriz, och Zeke och Zaga röjde runt på gården en stund innan dom for vidare. När Nellie sedan vaknade åt vi lite mellanmål och så drog vi iväg och storhandlade, sen blev det mat, kvällsbad, lite prat med mormor och pappa i telefon, en skvätt glass och nu sängen. 

En del av alla våra varor..


Kvällsdopp med badtofflorna på.. =)


Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar

2009-06-30 @ 13:26:39
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: erika

Hejhej :-)



Vi hann ju inte fota så mycket på namnfesten :-D Meja har ju inte riktigt tid att sitta still så där länge, men jag kan ju erkänna att det måste vara hennes personbästa hittills!



Vi önskar er en fantastisk dag!

kram

2009-07-06 @ 13:56:37
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0