Godis och studsbollar



Nellie och jag var en sväng på Barnens Hus idag efter att vi handlat på Kvantum. Nellie sprang in och vidare genom hela affären tills hon hittade studsbollarna, där stannade hon upp så en studsboll fick hon med sig hem.. =) Och jag köpte billigt godis, det var ännu billigare nu, 3,99:-/hg!  Rena kapet! ;-P






Jag hoppas vi kan matcha in att vara lediga samtidigt någonting i sommar och att jag kan vara barn-och hundledig en dag. Då lovar jag dig att vi ska åka varenda karusell som verkar det minsta rolig på Grönan! ;-) Vore så jäkla roligt att umgås och bara vara "barn"  för en dag och röja runt på Gröna Lund.. =) Så det ska jag hålla tummarna för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0