Foto Foto Foto



Det har varit väldigt mycket fotorelaterat som jag hållit på med den senaste veckan.

Har först och främst flyttat över alla bilder från gamla datorn till den nya och sedan gått igenom och rensat bland alla hundratals bilder, gissa om det var ett segt jobb?? =) Beställde efter det kopior på massvis med bilder och nån förstoring. Sedan har jag skickat bilder till två fototävlingar (håll tummarna), sökt några fotojobb,  fixat till min fotosida, förnyat och rensat lite. Gå mer än gärna in och ta er en titt om ni har tid och lust!

www.kerstinbystrom.fotosidan.se 

Och sist men inte minst har jag fått en tid för nästa fotoutställning jag ska ha! Jippie! Men det blir inte förrän år 2010 så ni får, likt mig, ha tålamod.. ;-)


Längtar till sommaren nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0