Saft och kaka



Mamma kom och hälsade på oss igår kväll. Hon hade med sig saft och butterkaka, mumsigt värre! Det var roligt att ha mamma här ett tag och sitta och diskutera än det ena än det andra. Började även prata jobb vilket inte är roligt då jag inte har en aning om vad jag vill göra. Jag vet vilka jobb jag absolut inte vill ha men är inte hundra på vad jag verkligen vill ha. Men nångång så kommer jag kanske på det också. Jag har hur som helst sökt några jobb som jag kan tänka mig att ha ett tag iaf så får vi se om det ger något. Så länge jag får in nån slant så kan jag ju fundera vidare sen på hur jag vill ha det i framtiden. Vore så mycket lättare om man hade ett fast kall, men icke..



Hittade även denna bild igår.
Känns som ett helt annat liv då jag hade Runaway.
Coolaste lilla tjejen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0