Bra dag



Det har varit en bra dag idag! Först var Nellie och jag på shoppingrunda.. =) Vi köpte stövlar, sandaler, solglasögon, solhatt och två par jeans till Nellie och ett par solglasögon till mig. Efter det bokade vi tid hos frisören för både mig och syrran, ska bli så skönt att få håret tillfixat! Ser hemsk ut som det är nu. Sen åkte vi hem. Nellie sov middag och jag fick telefonsamtal från Jocke som berättade att han ställer upp och fotar Nellies namngivning gratis om jag ställer upp som modell. Taget säger jag bara, snacka om win win-situation! ;-)

Efter Nellies middagslur så hoppade hon ner i vagnen och så tog vi Zeke med oss och gav oss iväg på världens promenad, vi var borta i fyra timmar! Först gick vi till syrran och hälsade på en snabbis, gav henne inbjudningskort till namngivningen och berättade att vi  valt ut henne och Micke till faddrar för Nellie. Med tanke på hur mycket dom ställt upp och kommer ställa upp med barnvakt och grejer så känns det inte mer än rätt att det är dom som får bli hennes faddrar. När det var avklarat så vandrade vi vidare till mamma och Christer, gav dom inbjudningskort och stannade kvar på fika. Sen blev det dags för vandringen hemåt. Provade att ringa en vän jag inte pratat med på länge men fick inget svar så jag testade en annan vän och där fick jag svar.. =) Så då fick jag lite sällskap via telefon på promenaden hem och det var härligt. Måste försöka hålla kontakten bättre med dig, du är ju guld! ;-)

  
Hårda brudar! ;-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0