Liten omvandling



Var till frissan igår. Så härligt att få lite ny frisyr och färg.
Det blev ingen extrem omvandling utan alldeles lagom, precis som jag ville ha det! =)
Så vad tycks??

Före

Efter




Sen må jag säga att jag har en av världens bästa sambos!! Vi var och kollade på sängar och soffor i torsdags och hittade båda delarna som vi beställde. Soffan föll vi för direkt och sängen tog vi då den vi egentligen ville ha precis hade blivit slutsåld. Men igår när jag var hos frissan så ringde dom från SM Möbler och berättade för Hans att det hade blivit någon ändring så det trots allt blev en sådan säng som vi ville ha över som dessutom fanns att hämta samma dag om vi ville. Så när jag kommer hem från frissan säger bara Hans att han har en överraskning på G och måste åka iväg en stund och när han sen kommer tillbaka så har han sängen med sig! Så himla roligt och gissa om jag blev överraskad som inte hade en aning om det hela. Så nu sover vi gött i en helt underbart skön säng.. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0