Peruk..någon?



Jocke, fotografen jag skrev om tidigare, tycker att jag har ett bra ansikte som skulle passa till den serie bilder han ska ta. Jätteroligt att höra att han tycker jag har ett bra ansikte! =) Men enda chansen till att jag skulle kunna ställa upp är om vi hittar en naturtrogen peruk med långt mörkt hår som jag kan ha. Han skulle kolla runt lite och det ska även jag göra. Vore ju så himla skoj att få vara med så håll tummarna för att vi finner en!! ;-)



Idag har det varit en lugn dag här hemma. Det enda "ansträngande" jag har gjort är att ringa några samtal för att ordna med Nellies namngivningsfest. Så nu är det ordnat och snart kommer inbjudningarna till dom som blir bjudna! =) Hoppas på att dom flesta kan komma men vi blir heller inte arga om det är någon som inte kan.

Och nu är det hockey som gäller! Ska ner och se klart om det blir Ryssland eller USA som vinner den här matchen (hoppas själv på USA) och sen den viktigare matchen Sverige-Canada! Go go go Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0