Tender Rose



Det heter färgen på min nya telefon som jag hämtade idag, den är så fin! =)
En Sony Ericsson C905. Och jag var inte sämre än att jag köpte en till min lilla darling också.
Men han fick en Night Black. Var på tiden att byta nu då båda våra telefoner börjat krångla.
Så vi hoppas dessa håller längre!

* * * * *

För övrigt är det lugnt här. Längtar till torsdag morgon då jag går av mitt pass och sen blir ledig i 5 dagar, av vilka Hans kommer vara hemma 4 så det kommer bli underbart med en riktig långhelg tillsammans! Vi ska slappa, leka med våra nya telefoner, åka och hälsa på i Ramsjö, grilla med Grynet, gå massor med promenader och bara ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0