Spec på väg



Idag har vi varit till Gävle. Först hämtade vi bromsklossar på Biltema, då våra bromsar var slut, och sedan var vi och hälsade på Anders och Lisa och fick jättegott fika! Det var så himla roligt att se dom igen, än om det inte är långt till Gävle så träffas man så sällan. Anders hade väldigt kort hår nu men passade skitbra i det och Lisa var fin som alltid! =)

* * * * *

Imorron kommer min första lönespec från nya jobbet.
Ska bli intressant att se vad som står och hur rätt jag räknat. =) Känns skönt att veta att det kommer in en lön varje månad och ju större den är desto bättre är det.. ;-)

Sen far vi till Ramsjö imorron också, Hans ska jaga lite och själv ska jag inte göra nåt alls.
Jo kanske träffa Jonsson om han kommer dit, vilket jag hoppas skarpt på eftersom det var väääääldigt längesen vi sågs nu. Man saknar ju den glada "lilla" lunsen!
Så kom dit imorron för tusan så jag får skratta lite! ;-P 

* * * * *

Vi har redan fått in lite svar om Nellies namngivningsfest också. Dom jag trodde skulle svara först var också först. =) Sen är det några till som sagt ja, inga nej än så länge men det är ju en dryg månad kvar innan vi måste ha alla svaren så än finns det tid. Jag ser mycket fram emot den dagen och hoppas att det kommer bli en riktigt strålande dag! Ett plus till vår vän som försöker byta bort jobbet för att komma på hennes dag förresten, det är ju bara underbart gulligt, men så fann ni ju varandra direkt också.. =)





Kan sakna dig med. Och allt bus. =)
Man börjar bli gammal.
Det var så mycket roligare att vara 20.
Nu är allt bara allvar hela tiden.

(Förstår precis hur du menar!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0