Födelsedagar, bakning och biopremiär



Ja var ska jag börja? Vi har haft fullt upp senaste veckan med allt möjtligt. Ska se om jag lyckas få med allt. =) Veckan började med att vi letade reda på en bra present till Hans födelsedag och det blev en present till hela familjen - en snöslunga!
Kommer bli underbart att slippa skottningen.

På onsdagen var jag, Nellie och Anna en tripp till stan. Vi kollade runt på allt möjligt, åt på tacobaren, köpte blommor till mamma som fyllde år och så hittade jag en tröja till mig själv på rea. Jag älskar reor! =) Och på kvällen var vi och grattade mamma, fikade och spred lego över hela köket..



   


Vi bakade lite i veckan också eftersom Hans fyllde år på lördagen och då fick Nellie på sig grytvantarna och blev ett bakmonster. Hon sprang och skrek och jagade mig med de där vantarna som var nästan lika stora som henne.





Fredagen spenderade jag, Nellie och Hans i Hudik med att gå i en hel del affärer och avsluta med fika på Jambo. På kvällen var det sedan biopremiär för mig och lillasyster, New Moon! Bion började 22.00 och slutade runt 00.15 men det fanns inte en chans i världen att man hade kunnat nicka till där inne i biosalongen iaf, den var så bra! Än om jag nog håller på att ettan var liiiiite bättre. Får se sen hur trean blir..väntar med spänning på den.. ;-)

Lördag fyllde Hans år och då var det kalas hela dan här hemma. Det kom folk från tolv på dan till sena eftermiddan men det var bara roligt än om vi var väldigt trötta när vi väl blev ensamma.. =)

   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0