Pärlan Anna



Min syster är en pärla hon! =)
Tusen tack för lånet av dushen och barnvakten under tiden, än om ni inte såg ut att lida när ni dansade tillsammans.. ;-P Smurfarna is the shit uppenbarligen! Och jag håller tummar och tår för dig att klänningen ska komma fram i tid. Du får ju kika i min garderob om det finns nåt du gillar här också om den inte skulle komma, men det vet du ju redan.
Mina kläder är dina kläder! ;-)

* * *

Nu snöar det för fullt ute och vad sitter inte bättre än en mugg varm nyponsoppa och lite tekakor då?? Mumsigt värre och det är så tyst och lugnt här nu när Nellie sover middag, nästan så man blir sugen att lägga sig själv. Och vem vet det kanske jag gör, somnar jag så går ju tiden fortare tills Hans är hemma igen iaf.. =) Vilket bara är om nån timme nu! =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0