Lite extra små slantar



Idag har jag lyckats sälja två saker på Tradera, det känns bra! =) Jag har aldrig riktigt varit någon Tradera-person tidigare men det gick väldigt smidigt och bra och jag blev av med lite saker som jag inte använder. Försöker även bli av med två kameraväskor, dock ej på Tradera, så är det någon som är intresserad av dom är det bara att hojta till. Den ena är en ryggsäck, Lowepro Mini Trekker AW, och den andra är en vanlig axelväska av märket Viking.


 

Ikväll får vi middagsbesök. Jon kommer och äter hos oss och fisk står på menyn.. =) Precis som sist han var här, men den här gången blir det en annan sorts fisk. Gott kommer det bli iaf! Vi får se hur mycket Nellie kommer orka bara som varit på dagis och tryckt i sig pannkakor för glatta livet.. =) Nu har hon lagt sig för att sova middag, Hans snickrar med en jäkla fart på garaget och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. *haha*


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0