Fotobok på G



Nu har vi precis storstädat här hemma. Roligt? Näe inte precis men det gick ganska fort och jäklar vad rent och härligt det luktar här inne nu.. =) Nellie hjälpte till på alla de vis hon kunde hon med innan hon började köra runt på sin bil och bara hålla koll på vad jag och Hans gjorde. Så nu är hon trött och ligger för att sova middag..


När hon somnat tror jag att jag ska sätta mig och börja göra fotoboken över Nellies namngivning. Vi är ju iaf fyra stycken som vill ha en sådan nu så det är väl dags att jag börjar fundera på hur den ska se ut och välja ut vilka bilder som ska vara med. Det kommer dock inte bli det lättaste då jag fick en skiva full med underbara bilder av fotograf Joakim Brolin några dagar efter festen. Men hellre en massa fina bilder att välja bland än att inte ha tillräckligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0