Englavakt



I morse vid halvsju packade Hans, Nellie och Zeke in sig i bilen och drog till Ramsjö. Hans skulle ha arbetsdagar med jaktlaget denna helg. Själv är jag hundvakt så jag kände inte för att packa in lilla Engla i bilen och åka upp dit då hon precis vant sig vid att vara här så jag, Alice och Engla blev kvar hemma och vi har det riktigt mysigt. Efter att dom åkte imorse gick jag och la mig igen och tog en välbehövlig sovmorgon. Sen pallrade jag mig upp, gjorde mig iordning och åt frukost och efter det kom syster så åkte vi och skaffade hårfärg då hennes hår ser lite slitet ut nu. Resten av dagen har jag bara slappat, suttit vid datorn, legat i solen med Engla och bara njutit av lugnet.. Nu är det dags för lite mat och senare kanske jag, Alice, syster och hundarna pallrar oss in och kikar på cruisingen men det är inte bestämt ännu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0