Impad



Jag må säga att jag är impad, verkligen!

Först på hur någon kan vara så blåögd och sen på hur du lyckas nästla dig in i ännu en bra tjejs liv. Undrar just vilka lögner du sprider där? Samma som till mig? Fast nu handlar väl lögnerna snarare om mig mot för hur dom då handlade om henne.. Det är egentligen synd att jag inte känner henne bättre för då hade jag kunnat berätta för henne vad du då sa om henne. Vad du försökte få mig att tro i förhoppningen att jag skulle komma till dig. Skulle jag säga det nu skulle hon troligen inte tro mig så jag får väl hålla tyst. Men skulle hon mot förmodan fråga mig någon dag, tro då inte att jag fortsätter vara tyst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0