Föder hellre barn



Jag åkte på magsjuka natten till igår och blev sedan liggande hela dagen. Jag hade så fruktansvärt ont i magen att jag inte visste var jag skulle ta vägen vissa stunder och inte lyckades jag somna heller så det fanns ingen chans att få sova sig igenom det, hemska dag!!! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag föder hellre barn än har riktigt hemsk magsjuka, MYCKET hellre! Det går ju om inte annat fortare (iaf för mig), man får nånting bra för det och det är en smärta som är lättare att klara av. Imorse när jag vaknade mådde jag något bättre men känner mig som en tom påse och det småvärker fortfarande i magen.

Det positiva var ju ändå att jag gick ner 1,5kg, snabbkur! Och när jag var som mest mossig i huvudet ringde dom från ett av jobben jag sökte förra veckan och bjöd in mig till en arbetsintervju. Jag ursäktade mig fort eftersom jag lät som någon som festat i flera dagar när jag svarade men hon som ringde var så trevlig och förstående. Så på fredag ska jag på arbetsintervju för ett nytt jobb, håll tummar och tår för mig!

Vi hade en himla fin helg i Tomteland också, bilder från det kommer så fort jag känner mig piggare och har återfått lite ork till att sitta framför datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0