Fullspäckad dag



Blev en fulldag för framför allt Nellie idag. Först var det dagis 8-13 och efter att jag och Alice hade hämtat henne där svängde vi förbi hos Anna. Hade inte fått tag på henne via telefon så ville bara kolla att allt var bra och det var det. Lägenheten såg lagomt rörig ut med kartonger lite här och där och saker överallt då hon börjat packa för flytten till sitt alldeles egna hus! Nellie blev skitglad över att komma dit och slängde av sig ytterkläderna i hallen och gjorde sig hemmastadd, väldigt hemmastadd märkte vi efter ett tag då hon hittade duschen och resten av kläderna också åkte och hon skulle duscha. Så jag fick lämna henne där medan Anna hjälpte henne att duscha och så for jag hem för att fixa mat till Alice. Jag åkte tillbaka lite senare för att prata skit och skvallra lite och Anna lär ju ha världens roligaste skvaller vissa gånger! *haha* När vi skulle hem skjutsade vi Anna och Doriz till mamma och sen styrde vi hemåt och vi hann bara vara hemma en liten stund så kom morfar, extramormor och lilla moster och hälsade på och lekte järnet med Nellie så hon var helt slut när det var dags för sängen.. :)







Imorgon styr vi kosan mot Tomteland!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0