Närmar sig



Nu är det bara en dag kvar hemma sen åker vi till Tomteland! Kommer bli så kul och Nellie är minst sagt glad över att få åka och hälsa på tomten. Fick en rolig överraskning igår också då Peter, Sandra och barnen kommer följa med! Hade ju sån otur att det var fullbokat när de ringde för att boka förut men igår hade dom ringt från hotellet då det blivit en avbokning så nu kan vi åka allihopa, roligt roligt roligt!!!

Sökte tre nya jobb igår också så håll tummarna för att åtminstone något av dom kommer höra av sig. Är egentligen ingen panik än för mig att hitta jobb då jag lugnt kan vara hemma några månader till men det är lika bra att börja i tid. Under tiden har jag i alla fall ett litet extrajobb där jag kan dra in några hundra varje månad och det är ju alltid något.


Igår började jag och Alice med detta och det var visst skoj


Sen har vi supersötaste Nellie på väg till affären idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0