Åt rätt håll



Nu har jag varit sjuk i en vecka men tror att det äntligen börjar ge med sig. Inte en dag för tidigt! Missade ju det roligaste som hände på hela förra veckan för jag låg totalt däckad hela dagarna då, orkade verkligen inte vara uppe. En av mina bästa vänner kom ner från Umeå på överraskningsbesök och ja jag var ju allt annat än social.. Men han var en ängel som tog hand om både Nellie och Zeke när jag låg i feber så jag lovar dig kompensation för detta nästa gång du dyker upp.. =)

Jag har iaf klarat av att jobba idag än om jag hostar nåt fruktansvärt och blivit halvdöv för förkylningen har slagit lock för mina öron. Men dagen rullade på och det gick helt okey. Nellie har också varit sin längsta dag på dagis någonsin hittills, 7.45-16.45, så hon var sista barnet kvar när jag kom dit. Kändes lite jobbigt när jag skulle lämna henne så länge men hon brydde sig inte ett dugg och allt hade gått jättebra. Hon var strålande glad när jag lämnade henne, hon hade både ätit och sovit bra, lekt en massa ute i snön och hon sken som en sol när jag kom för att hämta henne också. Vilket känns bra då det blir en nästan lika lång dag imorron, bara något kortare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0