Mysig helg



Mitt födelsedagsfirande blev flera dagar långt då inte alla kunde komma på samma dag. Men det gjorde inte mig något, är bara trevligt att få främmande. =) Fina presenter fick jag också: Pengar, blommor, gott te, en bok jag hoppas är jättebra och ett knivset så jag kunde slänga några av de gamla dåliga knivarna.

Hade en väldigt trevlig lördag dessutom då lillebror kom och hälsade på och det blev en kväll fylld av Lips, tacos, godis, lite andra tv-spel och film. Lips var ju riktigt roligt än om jag fick redigt med spö.. =) Det var nog också höjdpunkten för Nellie på kvällen då hon sprang runt och dansade och sjöng med lite här och där. 

I övrigt knallar det på här hemma. Hans är på kurs i Sundsvall den här veckan. Vi ska försöka hinna köpa några lister som saknas från Byggmax samt hinna till Ikea och köpa socklar att ha under köksskåpen. För på söndag ska vi bjuda på mat samt jobba på så vi hinner klart med det sista eftersom nästa vecka är det omvärdering av huset. Det kommer bli spännande att se hur mycket högre värde det blir.



Kommentarer
Postat av: erika

Vi pratade om igår att vi ska ta kontakt med banken för att få en omvärdering av vårt hus oxå :-) jag ser fram emot det med lite skräckblandad förtjusning :-D



Ha d gött nu

kramkram på er allihopa

2010-02-24 @ 11:50:32
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: erika

svar: Precis å menade jag :-D ja, huset borde har stigit av värdet dels på grund av det vi gjort & huspriser stiger ju kontinuerligt hela tiden. spännande*



kram

2010-02-24 @ 12:30:33
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0