Lite rörig kväll



Ibland blir det inte alltid som man planerat..

Planen för gårdagen var: Jobba 8-19, komma hem, slappa, äta tacos och ha det bra nån timme med Hans, sen skjutsa lillasyster och kompis till krogen, vara hundvakt medan dom var där och hämta när krogen stängde.

Dagen började som den skulle, jag jobbade mina timmar. Sen kom jag hem men det blev ingen lugn kväll och jag hann inte börja med nå tacos för Nellie blev sjuk och började kräkas. Så istället fick man bädda rent, tvätta, duscha och pyssla om Nellie. Lillasyster ringde jag så dom tog taxi in och när det lugnat sig här hemma åkte jag dit för att vara med hundarna nån timme och sen hämtade jag syster & co på natten.

Idag mår Nellie prima igen och vi satsar på att hinna med vår tacos ikväll istället.
Vi får se hur det går! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0