En gång till



Igår var det dags för quiz ute i Stenö igen. Jag och söta syster kom på den briljanta idén att vi skulle gå barfota ut, då man ändå får skorna fulla i sand när man vandrar omkring på stranden, men det var ingen bra idé kan jag säga. Vilken tid det tog att gå de där 3 kilometrarna och fy fan vad ont i fötterna man fick. Och så missade vi att lifta med den enda skitsnygga bilen som for förbi oss.. Men men ut kom vi iaf!

Väl där träffade vi en hel del folk, lyssnade på bra musik, fick vänta över 20 minuter på strips!!!, drygade oss med sms, pratade med bästa Jerry i telefon, nattbadade (även pengarna gjorde det), flirtade till oss cigg till Anna och hade vårat eget lilla poängsystem vilket Anna vann som vanligt.. Även om jag fick en guldstjärna i kanten! ;)

 
Jag och syster                Tvättade pengar

Det bästa på hela kvällen var nog ändå detta:

På väg hem på natten.
Gammal ful rostig bil saktar ner bredvid Anna.
"Vill ni ha skjuts tjejer?"
"Nej tack"
"Då kan ni dra åt helvete"
Härliga syster bara skrattar och svarar ja tack.
Dom rullar 20m längre fram, in på ett område, vänder bilen, kommer tillbaka och saktar in bredvid mig.
"Hej tjejer, vill ni ha skjuts?"
"NEJ TACK" svarar vi i kör
"Är ni säker?"
"JA!!"
Vad trodde dom? Att vi skulle kliva in efter att dom bett oss dra åt helvete då vi inte ville kliva in första gången?? Puckon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0