Hudikkalaset



Igår var vi iväg på roligheter! Min syster, jag, Malin och Petra och drog till Hudik och Hudikkalaset och det var en riktigt lyckad kväll. Gjorde oss iordning i "min" (pappas) mysiga etta på öster, gick sedan till stan för fest hos Jerry och där var det folk man inte träffat på länge som det var jäkla skoj att se igen. Sen drog några av oss vidare till Köpmanberget och Hudikkalaset för att lyssna på Engmans Kapell och Två Backar Läsk, båda var jättebra! Fick skjuts av en snäll grabb, till berget och sedan hem igen, i en så snygg (och splitterny) bil att det nästan gör lite fysiskt ont att veta att jag själv aldrig kommer ha råd med nå liknande... Vi tänkte hänga med på efterfest men så blev inte fallet och vi kom i säng i rätt bra tid i alla fall och till frukost idag blev det givetvis Jambo, vad annars?? :)


Lite tillfixad och klar för avfärd till Hudik. Underbart med en mamma som kan klippa mig. Jag såg ut som jag vet inte vad före men det fixade mamma galant och man behövde inte skämmas när man skulle ut bland folk.


Goaste Petra


När vi kom till Jerry satt Sunken, som jag inte ens kan komma ihåg när jag träffade senast, på en stol i köket och gissa om det var roligt att se honom igen?? Underbart!


Engmans Kapell


Jag och systeryster


Härligaste tjejerna Petra och Malin


The bald guy in the corner ;)


Röj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0