Massa skrot



Idag har jag rensat här hemma. Burit ut en massa skrot i garaget som ska slängas och kört iväg ett lass med grejer till Mias Prylbod. Det är helt sjukt vad mycket saker man samlar på sig som sedan bara hamnar i kartonger. Saker man inte ens längre vill ha men istället för att slänga det eller sälja det så stoppar man bara undan det nånstans. Men nu är det iaf utrensat och det känns bra. Efter inlämningen var jag iväg och skaffade en flytväst till Nellie. Hon har växt ur den gamla och imorron ska vi åka båt så då måste flytvästen på. Även när vi kommer vara på ön så blir det flytväst på då hon är snabb som en liten vessla och lätt kan ramla i nånstans när man inte hinner med. Och längtar till imorron det gör vi. Ska bli så kul att ännu ett år åka ut till stugan tillsammans med Anders och Lisa och grilla, fiska och bara ha det bra. Så vi önskar er alla en glad midsommar för det kommer vi ha! :)



Och eftersom det blivit så lite bilder på Alice här på bloggen så kommer här tre bilder till hennes ära.








Kommentarer
Postat av: erika

Jag tittar förbi för att önska er en fantastisk midsommar!



Sikka fina bilder på Lilla Alice (hon heter det som dubbelnamn här hos oss ;-)) är det hatten jag köpte till henne som hon har på översta bilden?



Ha d gött

kramen

2010-06-24 @ 21:53:59
URL: http://meja.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0