En dag med kusinen



Tidigare i veckan tog jag, Nellie och Alice en tur till Iggesund och hälsade på lilla kusin Meja och faster Erika. Det blev fint väder så vi kunde hålla oss ute för det mesta och det var skönt. Vi lekte hemma på tomten, var till en lekpark där gungorna och rutschkanorna var de stora favoriterna, fikade lite chokladbollar, åt korv till lunch och busade en massa mera. När jag började plocka ihop för att åka hem så tog jag av Nellie tröjan, för hon hade blivit blöt, och när jag hämtar den nya tröjan och vänder mig om så står det en spritt språngande naken Nellie på gräsmattan. Då hade hon slitit av sig byxor och blöja och sen blev det galet och glädjetjutande springande i gräset innan vi fick på oss kläderna igen och åkte hem. Nellie var helt slut efter en dag av lek och slocknade i bilen innan vi ens hunnit ut ur Igge.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0