Nellie & jag

 


 

I förrgår hade jag och Nellie en sån där riktigt bra dag som man har ibland. Vädret var underbart, vi har piggnat på oss från förkylningar och grejer och humöret var på topp.. =) Dagen började med en ganska lång sovmorgon, sen blev det som vanligt frukost och efter det en titt på Nalle Puh (bland det första Nellie frågar på morgonen är "var är Puh"?), sen tog vi en promenad bort till Ica för att handla lite som saknades och så skämde vi bort oss med en tablettask. Väl hemma igen så blev vi kvar ute en stund, solen låg rakt på huset då så snön smälte så det forsade från taket och det älskade Nellie och jag och Zeke bara njöt av värmen från solen. Men tillslut var lilldamen trött och ville in och sova middag och efter det hade vi långkok och gjorde pepparrotskött.





 

Igår däremot jobbade jag hela dagen och Nellie var på dagis så då var vi trötta när vi kom hem och det hände inte mycket spännande den kvällen. Blev lite mys i soffan och sen ner i sängen. Men vi fick veta nya värdet på huset, 775000:- och det var ju inte illa pinkat! ;-)
(En ökning med nästan 200000:-)




Kommentarer
Postat av: erika

Oj! Men det måste ni väl vara nöjda med?? Det är en rejäl höjning på strax över två år :-)



Vi ses till helgen!

kram

2010-03-11 @ 10:26:32
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0