Uppdatering



Har helt glömt av att blogga något de senaste veckorna då det varit ganska fullt upp hemma iaf och så är man helt slut på kvällarna så då orkar jag inte heller sätta mig framför datorn. Men här kommer en snabb uppdatering om vad som händer/har hänt i våra liv på sistone. Jag har jobbat sista dagen på jobbet och är nu föräldraledig (vilket känns riktigt bra), vi fick banklånen omlagda efter omvärderingen av huset och fick därmed mindre att betala varje månad, vi söker med ljus och lykta efter en större kombi men alla vi hittar hinner bli sålda innan vi ens hinner åka och titta på dom, vi har packat väska att ta med när det väl blir dags att åka in till förlossningen och vi har packat en väska till Nellie så var hon än blir lämnad så har hon sin väska klar och både jag och Hans kommer få pengar tillbaka på skatten..Yeeeeees! :)

Och vad gäller det lilla krypet i magen så har den lagt sig tillrätta och fixerat huvudet så nu är det bara att vänta på att den lille vill komma. Hade lite känningar i veckan här men det gick över och sen har det varit lugnt igen. Men jag tror ju mer på att den kommer runt 1 april istället för 8 april som de ändrade till, tror inte vi ska behöva vänta så länge...och hoppas inte heller, vill att det ska bli klart nu! :) Lyckades buda hem en bärsele häromdagen också så jag kan ha armarna fria de dagar då jag kommer vara hemma själv hela dagarna med både Nellie och den nya så jag är fit for fight eller nåt liknande.. *haha* Hittade även en fin syskonvagn på nätet så vi får se om det blir att vi slår till på den.

Idag är Hans, Jon och Pelle iväg på äventyr och kollar på mc. Hoppas pojkarna har det roligt! Själv blev jag bortskämd med ett par helt underbara vårskor av Hans för att han "fick" åka så jag är nöjd.. :) Längtar bara tills det blir snöfritt och varmt nu så jag kan få inviga dom riktigt.


(Skor och bild från Eurosko)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0