Värdering



Så imorgon bitti kommer herrn och värderar om vårat hus. Han skulle kommit vid tio men ringde igår och undrade om han kunde komma redan halv nio och han är så välkommen så. Det är ju inte så att vi ligger och sover den tiden direkt, här är man oftast uppe på benen vid sju. Så idag ska jag spendera tiden till att lägga i lite färg där det behövs som i skarvar och på spikhuvuden på listerna och så ska jag måla räcket i trappen + en dörrkarm. Sen blir det till att röja upp så det inte ser ut som ett bombnedslag här! =)

Vi hade besök i söndags av pappa, Gudrun och Amanda för att försöka hinna få det mesta klart med lister och det blev väldigt mycket gjort. Pappa och Hans jobbade på som tusan hela dan medan jag höll mig till att handla och laga mat, Gudrun pysslade med Nellie och gick promenad med Zeke och Amanda lekte mest med Nellie när hon kom, hon kom med tåget lite senare på dagen. Sen avslutade vi dagen med potatisgratäng, marinerad fläskfilé och sallad, gött värre! ;-P

 








Kommentarer
Postat av: erika

Spännande!!! Jag ringer imöra & kollar hur det gått :-)



Efter 12.00 idag finns det något till dej inne hos oss!



kram

2010-03-04 @ 11:12:46
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0